رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید

  • کد خبر: ۲۵۱۶۹۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید
تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران اولین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. تیم پرهوادار شمالی که این فصل حال و هوای خوبی ندارد در شرایطی مقابل آبی‌های پایتخت قرار می‌گیرند که این فصل و بخاطر نتایج ناامیدکننده‌ای که گرفته اند در قعر جدول قرار دارند. البته نساجی برای اینکه بتواند برای ادامه فصل با قدرت بیشتری به کارش ادامه بدهد، دو خرید جذاب داشت و کوین یامگای فرانسوی و منتظر محمد عراقی را از استقلال به خدمت گرفت. البته پیش از این خطیر بعنوان یک مدیر استقلالی در راس کادر مدیریتی این تیم قرار گرفته بود تا نساجی به نوعی رنگ و بوی استقلالی بگیرد.

در سوی مقابل تیم نکونام یک شروع فوق العاده در لیگ نخبگان داشت و موفق شد الغرافه را در اولین بازی با ۳ گل بدرقه کند تا یک بار دیگر تخصص خودش را به رخ بکشد. نساجی همیشه مقابل استقلال بازنده بوده و دو مساوی بهترین نتیجه‌ای است که به دست آورده و البته یکی از این مساوی‌ها برای استقلال خیلی تلخ بود و باعث شد قهرمانی فصل گذشته استقلال از دست برود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
والا یامگا بیشتر بدرد استقلال میخورد وتعصب داشت تا نکو نام.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->